Bu gün doğum yapalı 9 gün oldu normal doğum yaptim ve sadece 4 gün kanamam oldu leke dahi gelmedi kaç gündür sizce doktora gitmeli miyim başına gelen varmı böyle bir durum daha önce ki dogumlarimda yoğun bir kanama dönemim olurdu bu dogumumda olmadı ve sürekli süren karın ağrım var 😥