Selamun aleykum kızlar, az once kontrolden geldim, 39+0 haftalıgım bebegimin kılosu 3700 boyu 55 cm
3 cm acıklıgım var ama sancım yok, doktorum istersem yarın gel hafif bir suni ile dogumu baslatalım dedi yada suyunu acayım dedi zaten doguma cok hazırsın oglene kadar dogurusun dedi, ama ben kabul etmedim
Eliyle alttan uyarı verdim eger bebek cekilmezse sancın baslar dedi
Hafif kasılmalarım var ama ne bileyim cok garibim suan