Arzuclkk ben oldum açılmama bakıldı suyum gelmiş mi diye bakıldı herkes kasmayın basit acısız diyor ama ben yine de acı hissediyorum bazıları da doğumda açılmanız ve rahimde yumuşama olduğu için acı hissetmiyorsunuz dıyorlar tekrar tekrar bakın diye yalvaranlar oluyormuş bi an önce doğurayım diye