Mustafayigitvebeytugannesi nrmayt 6 haftalık yada 7 haftalık mi bu 😊 erkek diyesim geldi ama ilerleyen zamanlarda 10 12 hafta arası daha net söyleyebilirim cinsiyetini 🤗🤗
Mustafayigitvebeytugannesi Mervealya188 pardon canım ya kusura bakma çocuklardan kafam dalgın o kdar çok kişi soruyor ki kafam karışıyor büyük sandım bebeğini keseden dolayı kız diyorum canım ama 10 ile 12 haftalık olduğu zaman tekrar etiketlersen net bakabilirim 😊🌺