Merhalar 38+3 heyecanla bekliyoruz öncelikle herkes sağlıkla kucağına alır yavrusunu inşallah 🙏🏼 Geçtiğimiz cuma günü çatı muayenem yapıldı ve doktor biraz çatın dar 2 haftamız var bekleyelim dedi.Böyle diyince epey korku aldı beni bu cuma tekrar muayene edilecek ama çatı zamanla genişleyen birşey mi ? Normal doğumda çok zorluyor mu ? Tecrübelerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim 🙏🏼 Benim için normal sezeryan farketmiyor sadece sağlıkla yavrumu dünyaya getirmek istiyorum.Etrafımdakiler sürekli kötü doğum hikayeleri anlatıyor psikolojim bozulmadı desem yalan olur 😀 Kaynanam da sağolsun normal en iyi normal en güzeli diyip darlıyo.İçim karma karışık 😔