Begonya28 bazı doktorlar maalesef çok acımasız. Ben hamile kalmadan önce kistim vardı beni dinlemeden doğru düzgün bir şey anlatmadan onkolojiye sevk etmişti, kanser mi değil mi bi baksınlar dedi. odadan hastaneden ağlayarak nasıl çıktığımı asla unutmuyorum. Mesele doktor olmak veya her hangi önemli bir meslek sahibi olmak değil insan olmak, vicdanlı olmak, empati kurabilmek.