Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ Meryem Ana Otunu biliyorsunuzdur. Aklıma takılan soru ise şu; doğumdan sonra sudan çıkarmak gerekiyor ve yeniden kapanıyor ya daha sonradan suya konulduğunda yeniden açılma durumu oluyor mu veya o suya dua okunup isim söyleniyor sanırım ya da kime niyet olursa.. yeniden suya konulup açıldığında bizi etkiler mi bedensel olarak ? 🤔