FtmnrTry Ikı üç gündür hergun hareketlerını hısseder hale geldım ben çok şükür kızım olucak isim düşünüyorum ama ıcıme sınen bı ısım hıc olmadı daha sizde durumlar ne alemde 😍🫶
Pamukkiz1666 FtmnrTry daha yeni başlıyor 29 haftalık oldum kızımla maşallah karnımdan cikicak diye korkuyorum o kadar güzel ki tekmeleri bide ben çok zayıf olduğum için bebeğimin dirseği ayağı elini hissedebiliyorum 39 kiloyla hamile olduğumu öğrendim su an 49 kiloyum 😂
FtmnrTry Pamukkiz1666 zayıf olan kısılerın daha cabuk daha net hıssettıgını bende duymustm once bende hep uzandıgımda hıssederdım ama ıkı gundur resmen otururken da hareketını baya baya hıssedıyorum hemde cok güzel 😍🥰
Pamukkiz1666 FtmnrTry annesi sen ilerleyen haftalarda gör oturduğun yer titriyor deprem oluyor gibi hissediyorum ben şu an 😂😂😂😂
FtmnrTry Pamukkiz1666 saglıklı olsunlarda yavrularımız napalım biraz idare edicez canım bunada çok şükür 🥰😇
FtmnrTry Pamukkiz1666 maşallah kuzunuza rabbim vaktinde hayırlıca kucagınıza almayı nasip etsin inşallah 😍
Pamukkiz1666 FtmnrTry amin inşallah hayırlısıyla sende yavruma sağ salim kavuş canım benim Allah’ım olmayanlarda nasip etsin çok güzel bir his❤️
Gulsahponcik Busraerkr kız bebeğim olsaydı Alâ ismşnş koyacaktık ama erkek olduğunu öğrendik Pars koymaya karar verdik 🥰 size de fikir olsun ♥️