Gebelikte geçirmedim ama ilk yapılan kan tahlilimde antikor çıktı baya bi zorlu süreç geçirdim ama cok şükür şu an iyyim en son iki hafta önce tahlil yapıldı kontrol amaçlı antikor devam ediyo ama bebekte bi sorun çıkmadı çok şükür.eger aşılarınız tam yapılmışsa küçükkken bi sorun teşkil etmiyomuş .Siz yenimi geçirdiniz??