Arkadaşlar ben şuan 36+5 im. Cuma günu doktora gittiğimde salı yada carsamba için 2.sezeryanım için gün wermesini istıycem. O zamanda bebek 37+5 günlük falan oluyo..ben zaten 3 hafta once cıger geliştirici iğne falan olmustu erken dogma olabılır dıye. Ama olmadı. Yani Bi sorun yoksa illa 38 i falan beklemek mi gerekir bıkac gun erken dogsa sorun olur mu.umarım acıklayabılmişimdir kendimi.