Ben yaklaşık 4 aydır raporluyum. Kalçamdaki leğen kemiğimde ödem var ve hareketlerim kısıtlı olduğu için ortopedi doktorum rapor veriyor. Yani ayakta duramıyorum sabit oturamıyorum, eğilip kalkamıyorum. Hayat standartlarım baya bi düştü ve ciddi şiddetli ağrıların var 20 gün aldım, bittiği gün bi 20 gün daha yazdı sonra o bittiği gun 35 gun daha yazdı vsvs… İşverenim bu zamaan kadar bir problem çıkarmamıştı. Bugün aradılar ve bu raporum bittiğind eişten çıkarılacağımı söylediler. Tazminatımı vereceklerini de. Ben yasa olarak hamileyken beni işten çıkaramayacaklarını söylediğimde Kıdem yılı olarak belli bir gün raporlu olabiliyormuşum ben o sınırı aşmışım ve hamilelikte de bunun belli bir günü varmış ben onu da almışım bu yüzden hakları olduğunu ve çıkaracaklarını söylediler. Daha önce böyle bişey yaşamış olan var mı? Yani ne yapacağımı bilemedim. Tazminat parası verecekler ama ihbar vermeyecekler. 14 bin₺ tazminat alacağım. Ama doğumdan kaynaklı rapordan alacağım para en kötü ihtimalle 18 bin TL. Çıkmak istemediğimi söyledim rapor paramı almak istediğimi söyledim ama kararlarını verdiklerini söylediler. Yarın avukata gideceğim ama öncesinde bilgi almak istiyorum.
Bunu yapma hakları var mı? Daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu?