70_siradanbiri Kızlar genetige embriyo gonderenler kactane gönderdiniz kaçı sağlıklı geldi kacgun sürdü?
Motherbabys 70_siradanbiri Ben gönderdim 5 taneydi 4 kaldı hepsi gitti 2 si hastalıklı çıktı 3 haftada sonuç çıktı
70_siradanbiri Motherbabys 5i dollendi 4 kaldi 2si sağlıklı geldi doğru mu anladım acaba . 3 hafta da uzunmus ya😐kacinci gun embriyolarin gitti canım bana da bu ay havuz islemi yapilacak sonrasinda genetige gidecek korku heyecan hepsi va😶
Motherbabys 70_siradanbiri Evet aynen doğru.5.gün embriyosuydu canım.ALLAH kolaylık versin inşallah kolaylaştırsın 🤲😘