merhaba kızlar. benim bebeğim 2120 gram dogdu küvezde kaldı emmesi zayifti. benimde gögüs ucum yoktu cok denedik ebelerle tutturamadik. toparlansin diye sağıp biberonla verdim. suan 2 aylik toparlandi. gogus ucumda cikti pompa sayesinde, gece doyana kadar emiyor. tam dolu olsun istiyor. gündüz emmiyor agliyor tekrar sagip veriyorum bu durum artik cok yorucu olmaya basladi. ne yapmaliyim tam emzirmeye nasil gecebilirim tecrubeli olan varsa cevaplayabilir mi?