Annecilik 5 aylıktan küçüktü başladığımda ama tam ayını hatırlamıyorum, şuan dört yaşında🥰 yarın doktora gidince sor canım için rahat etsin. Benimki sütte emmiyordu Bende çok korkardım, bişey olurmu açamam falan derdim, her hafta doktora giderdim, hemşire şırınga ile açıyordu ben öğrendikten sonra kendim açmaya başladım. Bebekken şırınga kullanmadım eczaneden tüp şeklinde serum fizyolojik (okyanus suyu) alıyordum paket halinde, bide aspiratör kullanıyordum. Hemşireyi izleyerek ve YouTube den videoları izleyerek öğrendim temizlemeyi. Şırınga ve 250 ml yada yarım kiloluk serum fizyolojik daha uyguna da geliyor aklında bulunsun..alışınca onu kullanırsın.. 🥰