ebruserdal Merhaba arkadaşlar doğum kontrol haplarindan sizce yazz mi yasmin mi koruması daha yüksektir bilgisi olan var mı yada koruması yüksek olan başka hap da olabilir
120720 ebruserdal Ben 3 sene yasmin kullandım. Adetim hep günü gününe bir gün şaşmadı kiloda aldırmadı hiç gram. Birde ilacı bırakır bırakmazda aynı ay hamile kaldım. Doğumdan sonra yine onu kullanıcam diğerini bilmiyorum nasıl
tugbacns ebruserdal 1 sene yazz kullandım gayet koruyucu bence bıraktıktan 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim yan etki de yapmamıştı bende
Tugba54_ Bende 1 sene yasmin kullandım adetlerim hep düzenliydi ve eski adet sancılarımdan eser kalmamıstı bıraktım 2 ay sonra hamile kaldım