bende de tam tersi hareketin fazla artması durumu var. hiçbir işime odaklanamıyorum ya canımı yakıyor ya rahatsızlık veriyor huylandırıyor. mesela dün sabah 8 den öglen 11e kadar istisnasız 5 dakikada 1-2 kez hareket etti ve bu saatlerce sürdü artık asabım bozuldu sinirlendim, ne önümdeki işe bakabiliyorum ne yatabiliyorum ne biriyle konuşabiliyorum sürekli ah ay ay modundayım