32+ da almıştım ama 32. Hafta gibi yazıyor doktor zaten sorun olmaz sanıyorum. Doktorunuzun numarasi varsa Bi iletişime geçin isterseniz hatta yazarsa uzaktanda yazabilir ben pqzar gitmiştim mesai saatlerinde yazmam lazım diyip not aldı ertesi gün yazmıştı. Çalışır raporu olduğunu belirtin birkaç kere ben belirtmeme rağmen unutmuş çalışamaz yazmıştı sonra düzeltti 🙈