Busraa6157 9 buçuk ay önce doğum ettim doğum ettiğim günden beri öksürünce ani gülünce altıma kaçırıyorum 😞doktora gittim olabiliyor dedi ilaç verdi biraz fayda etti ama hala var.Yaşayan çözüm bulan var mı
haydinyildiz 2.5 ay once dogum yaptim Dogumdan sonraki 1 hafta ben de oyleydim ama sonra gecti en birinci yapacaginiz sey egzersizdir. Kegel egzersizleriyle pelvisinizi calistirin sıkılastırın ilac vs cok fazla etkili olmaz
Busraa6157 haydinyildiz dediğiniz egzersizi deneyim.idrarırımı yaparken tutup bırakıyor sürekli böyle yapıyorum ama artık iyice rahatsız olmaya başladım