Fatime07 Runevrem sağlıcakla büyütün inşallah doktorunuz kim ve doğum ücreti ne kadar olmuş benim de haftaya olacak sanırım doğumum
Elifnrcn Runevrem merhaba hangi doktorda doğum yaptınız bi de tabii ücreti ne kadardı acaba ben taner beye gidiyorum da
Runevrem ayysenurrakt benimde bir daha tercih edeceğim bir hastahane değil sırf doktoru degiştirmemek icin devam ettik
Runevrem Elifnrcn bende taner beye gittim tüm hamileliğimde tek memnun olduğum doktorumdu hastahaneden memnun kalmadık