Kızlar bende herkes gibi bu günü bekledim hep. Merak ediyordum bebeğim nasıl doğacak diye. Normal doğum yaptım 37. Haftamda 3 cm açıklık ile girdim doğuma suyum azalmıştı pilates yürüyüş yaptık ebelerle normal devlet hastanesi bu arada. Pilates yaparken suyum geldi sonra sancılar artmaya başladı derken son 1,5 saat benim için en zoruydu. Beni en çok yoran şey ıkınmak oldu. Bi ara yalvarıyordum alın beni sezeryana diye şu an ise lohusalığımın 4. Günü iyi ki normal diyorum. Korkmayın Allah sabrını veriyor gerçekten şimdi diğer uygulamaya geçiyoruz çok şükür bebişim yanımda annelik çok başka biriymiş gerçekten şimdi anladım 🥹