bayanlar mide bulantim6. 7.8.9. da falan olmustu sonra azalarak gecmisti şuan tam 12 haftalik hamileyim seviniyodum iyiyim mide bulantim olmuyo artk hic kusmam da olmadi falan diye ben böyle agız dolusu kusmayalıda yıllar olmustu sizce normalmi ya böyle kusmam ilk defa bama geldi yedigimden mi oldu sizce yogurtlu corba icmistim neden kustum acaba ya az da degildi yedigimden mi oldu yoksa artk kusma zamanlarimi baslycak ben anlamadm ya bilen biri varsa yorum yapabilirmi :(