Asdfghj Kızlar 38. Haftadayım bebeğimin hareketleri azaldı normal mi acaba akintim da çok vardı ama o da azaldı
Ahuum Asdfghj o haftalarda önemli diye biliyorum cnm . Doktorunu arama şansın varsa hemen ara . Yoksa bi acile git . Hiç hareket etmiyor de ilgilenirler .
mavininhertonuu Asdfghj Ben hiç saymıyorum artık çünkü yeri çok daraldı doktora da sormadım hiç etmese mutlaka acile giderdim ama ben burdayım diyorsa sıkıntı yapmıyorum
Gulsengulsen Asdfghj 10 tekme say demişti doktorum ama bazen hissedilmeyede biliniyormuş. Yeri dar veya pozisyonundan bi şeyler yiyip sol tarafınıza yatıp bekleyin.