Sevimlianne_adayi Kızlar afedersiniz dün ilişki oldu ve ilişki sonrasında peçeteye sildiğimde o kadar açık renk pembelik vardı çok az şekilde internetten araştırdım biraz ama ben gibi yaşayan oldu mu
Tucemsiiii Sevimlianne_adayi bence bir test alın yapın 🙏 geçen hafta arkadasın bana mesaj attı adet oldum ya diyerek 1 gün sonra devam etmesi adetim leke geldi okadar dedi yalvar yakar gebelik testi aldırdım ve pozitifff❤️❤️ yerleşme kanaması olabilir kuzum bir test al
Mervekara5 Sevimlianne_adayi ondan sordum canım benim de 3 gün kala gelmişti bir kere böyle pembemsi, ama yumurtlaman da olabilir oda yapar böyle pembe akıntı bebiş düşünüyorsanız çatlarımdan sonra da geliyormuş çünkü 🥰
Mervekara5 Sevimlianne_adayi çatlayınca kuzum işte, yanlış yazmışım bir gebelik testi yap istersen sen yerleşme falan da olabilir hatta oda adete 3-4 gün kala geliyor
Mlkannesi Tucemsiiii Yerlesme kanaması sadce pembe renk mi olur benimde dun aksam böyle 5 6 damla kahverengi akıntım oldu bu sabah biraz daha arttı ve rengi koyulasmisti şimdi eski rengine geri döndü ve biraz azaldı yerlesme olabilir mi
Sevimlianne_adayi Tucemsiiii canım sadece ilişki oldu bitti peçeteye silince geldi ama yine de test alırım
Tucemsiiii Mlkannesi leke ve kanama şeklinde olabiliyor benimki kan şeklinde geldi sonra kahverengi leke oldu sonra daha gelmemişti test yaptığım da pozitifti ama maalesef düşük yaşadım gebelik düşünüyorsan adetinede az kaldıysa bi test yap bence 😌
Derya_gumus Sevimlianne_adayi regl doneminin ustunden bi 7 gun gecikirsen falan bilki hamilesin hakkinizda hayirlisi olsun