momysss çok üzgünüm bu tarz şeyler yaşadıgın için. Bnm yatışım yapıldı serklajım yani dikişim vardı açılmak zorunda kalınınca rahım boyum çok kısaldı , sancıyı durdurmak için fitil vs verildi ama care etmedi. Artık bebeğin gelmesini beklicez dediler , kanamam da çoktu. Ama kalbi vs durmadıgı için hemen suni sancı verilmedi. Doktoruma yalvardım kürtaj yap yada sezeryanla al . Kabul etmedi ve önermedi. Doğurmam konusunda ısrar etti. Hem bebeğin gelmesini bekledik ıkı gün hem de bi yandan progestanlar yapıldı alaha emanet di. 3 gün yatışın sonunda bebegımin ne kalbi durdu nede kana girdi. yiyecek ekmeği varmış diyorum . Şimdi 32. Haftalık . Senı okadar iyi anlıyırum kı o bekleyiş o süreç. Allah yardımcın olsun.