Merhaba anneler ben 22 haftalik hamileyim. 20 haftamda ayrıntılı ultrasonda dokdor bebeğinin kalbinin sol tarafının gelişmediğini söyledi ve araştırma hastanesine gönderdi.Gittim hem doğum doktoruyla hemde pediatri kardiyolojide muayene oldum onlarda aynı şeyi söylediler .Ciddi kalp hastası oldugunu yaşama şansının çok az olduğunu doğumu İstanbulda yapmak gerektiğini doğar doğmaz 3 ameliyat geçireceğini ve eğer ameliyatları atlatırsa 5 yaşına kadar kalp nakli olması gerektiğini söylediler.Dünya başıma yıkıldı. Aldır bebeği zaten doğsada yaşamayacak dediler.Aldırmiyosan bebegininin ölümüne kendini alıştır dediler .Bir anne bebeğinin ölümüne kendini nasıl alıştırır ki…. Ben bebeğime kıyamadım aldırmadım.İçimde kıpır kıpır nasıl kıyarım ona .Böyle bir durum yaşayıp bebeğine sağlıkla kavuşan var mı?