gizemmhmt https://imgyukle.com/i/JigpwG https://imgyukle.com/i/JigGxS Kızlarrrr doktor tahmin yürüttü ama 31 ocakta ayrıntılı var, orda net görürsün dedi. Bilenler var mıııı
gizemmhmt esmerella37 kuzum doktor erkek dedi. Hatta ben bile gördüm 🙊 ama yine de belki parmağıdır nfalan dedi. sen önceki postuma erkek demiştin
Yasemini1665 esmerella37 darısı başına inşallah kucağına sende sağ Salim alırsın evladını sende bu duygu yaşarsın inşallah ❤️
Simosunannesi esmerella37 merhabalar 12+0 ız 13+0 la uyumluyuz bugün doktora gittm fotoğrafı var elimde bi tahminde bulunurmusunuz rica etsem ? 🥰 Birde fotoğraf paylaşımı yapamadım yeniym burda nasıl yapılır acaba