Ya az önce doktordan çıktım. Bacağını ayırmıştı çıkıntısı vardı. Doktor ben sedyeye yatarken tahmin ederim ama net söylemem demişti. Tahminde bile bulunmadı. Ben erkek görüyorum pipisi sanki o dedim sen görduysen ne diyin dedi. Ama erkek demedi haftaya net söylerim dedi. Sizce değişirmi