Gercekgulbahar 15 haftalık ikiz hamileyim ama yokuş inip çıkış zararlımı kızlar ya anneme gitmek istiyorum bana 10 dk mesafede ama yokuş var Kararsiz kaldım
hilalmami Gercekgulbahar herhangi bir sıkıntı olucagını sanmıyorum normal tempoda gidebilirsiniz zaten harekette bi sıkıntı olsa doktor uyarırdı sonucta yokuşta oturan sizde olabılırdınız güncel hayatı etkilemez hamilelik. Doktorum bana normal hayatına devam et demişti.
Prenses34_annesi Gercekgulbahar Yok canım neden bir sorun olsun yavaş yavaş burundan al ağızdan ver nefesi hafif tempoda çıkabilirsin bir zararı olmasın yürüyüş çok iyi bir şey 🥰
A_syma Gercekgulbahar Evim yokusun tepesinde 😂 Ilk gebeligimde hem yuruyus olsun diye ,hem araba yoktu o yokusu hergun indim ve ciktim. 42 haftada normal dogum yaptim. Yuruyus yasaginiz yoksa eger hic bir zarari olmaz.
Kubrabsyg45 Gercekgulbahar benim evim yokuşun baya ucunda yeri geliyor günde 3 defa inip çıkıyorum orayı 🥺 şükür bir sorun yaşamadım. Bana iyi de geliyor yürüme açısından. Çok yoruyor ama olsun
Gercekgulbahar hilalmami ay valla kaç gündür bunu düşünüyorum ya başlarından beri yokuş inip çıkmadım
Gercekgulbahar Prenses34_annesi Prenses34_annesi hep duzde yürüdüğüm için yokuşta biraz düşünceli geldi bana İçim rahatladı şuanda 🤗
Prenses34_annesi Gercekgulbahar emin ol gerçekten doğru söylüyorsun benim de ilk gebeliğim Ben de başlarda böyle çok her şeyden korkar olmuştum yokuş çıkmak zaten ayrı bir eziyet onu hiç sorma onu bile bile getirmiyorum şu an 31 haftamdayım yokuş çıkmak o kadar zor ki benim için bazen ama artık ayaklarım alıştı nefesim daralıyor sadece 🤣
Nurr00 Gercekgulbahar iki hafta önce yokuş inip çıktım yavaş yavaş ama inerken istemsizce kasılma olduğu için erken doğumu etkileyen bi kasılma tabakası oluşmuş şimdi sürekli dinleniyorum dikkat etmeni öneririm
2022bebeki Gercekgulbahar Benim evimin çevresi resmen yokuş yokuş üstüne o kadar az düz yol var ki. İnerken biraz kasıklarımda ağrı oluyor dinlene dinlene inip cikiyorm yoksa nefesim kesiliyor
Tugbakose-24 Benım bıldıgım kadarıyla hamılelıkte yokuş inip cıkmak yada merdıven ınıp cıkmak dogumu kolaylastırıyormş. Bızım evde cok yokuşta bn hergun inip cıkıyrm 😂 bısey olmadı