Daha bekarken kızımız olursa Aybike koyalım dedi eşim
Kızımız olacağını öğrenince ben her nekadar ısrarda bulunsamda modası geçti dedi modayla isimmi olur. Kendileri mercan lina koymayı planlıyor
Lakin ben Zeynep erva koyacağım sonuçta ben doğuruyorum 😂😂