Arkadaşlar meme ucu yara olmasın diye lansinoh krem almıştım ama son günlerde hastane çantası hazırlayanlarda hep bu gümüş kapağı gördüm .ne için lazım ,onerır misiniz ,kreme rağmen bi de kapak mı almalıyım ?ne zaman başlanıyor kapak kullanılmaya bebek doğmadan ne kadar önce ya sa önce mi ?