Kızlar muhtelemen bu konuyla ilgili birçok kişi öneri istemiştir. Normal doğum yapmaya şu anlık bi engelim yok tabi ki normal doğum yapmayı isterim. Ama bebek gelmiyorsa ve suni sancı verilip onca saat acı çektikten sonra yine gelmez de bu defa sezaryene alınırım diye çekiniyorum. Bu sebeple kendimi strese sokamadan normal doğum, olmazsa da direkt sancı almadan sezaryen olsun istiyorum. Siz ne önerirsiniz ? ya da doktorlarınız nasıl bir görüşte ille de suni diyorlar mı ?