Sibelbr Ben adetimden 7 8 gün önce beta testim 23.3 çıktı 2 gün önce bugün tekrarlandı 16.57 ye düştü perşembe adet günüm 3 gün var doktor kimyasal gebelikten şüphelendi benim gibi yaşayıp değeri yükselen var mı sizde hanilesiniz acaba normal mi yoksa gerçekten kimyasal mı çok üzüldüm bugün Rabbim dizi sağlıkla kavuştursun