e_k Kizlar fetal dna testen cinsiyet yanılması yaşayan oldu mu sonuçlar farklı doktor farklı söyleyen? Internette biraz arastirdim da bi kac kiside fetal dna cinsiyet sonuclari yanlış cıkmış bu olabilir mi yaşayan var mı?
catandgirlmom e_k fetal dna testinde bebeğin dna sı anne kabından ayrılıp dna dan genetik hastalık vs kontrolü yapılıyor dna daki kromozoma bakılarakta bebek xy ise erkek xx ise kız deniliyor yani fetal dna sonucunun yanlış olcağını sanmıyorum 😅 tabii düzgün ayrıştırıldıysa anne bebek kanı dna doğru ayırt edildiyse
2022bebeki e_k 12 de fetal dna da erkek çıktı 33teyiz hala değişmedi 🤣 doğruluk payı %99.8 raporu yazan yanlış yazmadiysa yanilma payi asla.olmaz
e_k catandgirlmom Bende yaptirdim fetal dna testi doktor bana kiz dedi şimdi internette bi kaç yorum okudum dedim acaba böyle birşey olabilir mi🤣🤣
MeltemEA Bende fetal dna ile 12.haftada erkek olduğunu öğrendim.Doktorada sormuştum yanlış çıkma ihtimali var mı diye ,bir milyonda bir raporu yanlış yazarlarsa çıkabilir ama fetal dna kesindir demişti.23+3 teyiz değişmedi.
Minikbalpetegim Bende fetal DNA testi yaptırmayı düşünüyorum kızlar nerede ve ne kadara yaptırdınız acaba paylaşabilir misiniz 😊
Susamtohumununannesi Minikbalpetegim ben bugün yaptırdım 10+1 haftalığım. 1 tüp kan alındı doktorumun anlaşması varmış 5.500 e yaptırdık 10 günde sonuç geliyormuş
Minikbalpetegim Susamtohumununannesi hangi firmaya yaptırdınız acaba ☺️ inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🙏
Susamtohumununannesi Minikbalpetegim amin inş hepimiz güzel sonuçlar akıp sağlıcakla kucaklayalım yavrularımızı genoks bizim firma