Y_1 Ben bir şey soracaktım 6.5 aylık hamileyim dedem vefat etti uzaktayım uçakla gidersem bir sorun olur mu acaba bilgisi olan acil dönebilir mi ? Uçakla yolculuk yaoana oldu mu ne gibi tedbirler aldınız ?
Almila2019 Y_1 Herhangi bir sıkıntı yoksa 36. haftaya kadar raporla binebilirsiniz ama tabiki doktorunuza danışmanız gerekiyor.
Kubrabsyg45 Y_1 bende 1 ay öncesinde babaannemj kaybettim gece haberi aldım ve mecburen çıktım. Şükür bişey olmadı riskin yoksa sorun olmaz ama sen doktoruna danış
Mdorukk Y_1 düşük riskin yoksa 36 haftaya kadar yolculuk yapabiliyorsun ama cenaze olduğu için çok üzülürsün gidersen sen bilirsin ama bu durumdan dolayı gitme derim
Buccu Benim ailem şehir dışında olduğu için ilk gebeliğimde uçakla çok seyahat ettim hiç bir şey olmadı şükürler olsun. Herhangi bir problemin yoksa içini ferah tut. Ama yine de doktora danış. Başın sağolsun