Herkese merhaba.Ben özel okulda öğretmenlik yapıyorum.1.dönem sonunda isten cıkmak istiyorum ama daha 28.haftamda olucam.Dogum parası alabilmek icin en az 32.haftaya kadar mı calısmam gerekiyor.Sigortamı kendim yatırsam faydalanabilirmiyim acaba.Aydınlatabilirmisiniizzz😇🥰