Merveismail38 Arkadaşlar 11 hafta 4 günlük hamileyim ikili tarama testimiz iyi çıktı şükür ama rahimden büyük miyom var diyor erken doğum riski doğumda rahmi kaybetme riskin var diyor tecrübesi olanlar paylaşılabilir mi