Ewet an itibariyle 2. Tremestere geçiş yaptık 🍋♥️İyisiyle kötüsüyle bı şekilde ilerliyoruz çok şükür . Büyük bı sorunumuz çıkmadı hiç. İkili yaramamış temiz çıktı ♥️Sıra cinsiyetimizde 13+1 Gitsek görürüz galiba ama 23 Aralık kontrolümüz var 14+6 falan oluyoruz tahminen Net bişey görüz inşallah ♥️♥️Heycanla beklemedeyiz sizler ne durumdasınız♥️