Mbd Arkadaşlar düm gece apar topar hastaneye gittim. Doltor alttan muayene etti açılma yok dedi. Nst çekildim. Sancı baya düzenli ve fazla dedi doktor. Ama açılman yok dedi geri geldim eve. Açılma olması için napabilirim. Öneri???
Tugcelb Squat yapabilirsin çömelme hareketleri. Instagram da simge duman var onun sayfasına bakın orda çok güzel yönlendirme yapmış hareketleri söylüyor ne için yapacağınızı