almilakusunannesi Selam kızlar Ben 12.12.2022’de şükürler olsun ki doğumumu yaptımmm. Bizim hastane baya yoğundu bugün, var mı başka benim gibi 12.12’de doğum yapaan☺️
Prenses34_annesi almilakusunannesi evet cidden 12 Aralık yani dün hastaneler aşırı yoğundu benim kontrol günümdü hatta bununla ilgili bir posta atmıştım ve doğum yapacak olan annelerimize dua etmiştim Rabbim evladığınızı sağ salim büyümeyi nasip etsin hayırlı olsun bu arada 🥰