berkebru bn bel fitigiym.ama onceden beri vr bu durum.3kez tutuldm cok fenaydi igne ilac krem bile vermediler yaticn dediler ne acilar cektm hep yattm.yemek yemek lavaboya gtmek iskence oldu valla.smdilerde yne agriyo tabi ama dkkat ediyorm 32 haftaligm bnde.normal dogum yapamam bu sekilde zatn istemiyorm.