Greeneyes1997 ben de 20 haftalıkken olmuştum ve çok korkmuştum maalesef eşler getiriyor işten 🙈Geçmiş olsun ve Allah bir daha yaşatmasın .dr bana ağrı ateş olursa parol içebileceğimi ve günde bir kez redoxon suda eriyen içmemi istemişti.atlatana kadar.doğal yollarla da C vitamini almaya ve bol su tüketmeye gayret edin.bitki çayı yahut karışım içmeyin.inşallah çabucak atlatırsınız 🙏🏻 iyi şeyler düşünmeye çalışın bebiş de etkilenmesin