mom_3 arkadaşlar 28 kasım da çatlatma iğnesi vurdum. bugun çatlatma iğnemin 16. günü ve test yaptım negatif sonuç aldım sonradan yükselir mi sizce? geçen ay 17. günde pozitiflesmeye başlamıştı ayrıca duphaston kullanıyorum.
Ardakumsal mom_3 bende 21 kasımda olmustum 16 gün negatif gördüm 18 gün adet oldum cnm bu ayda Letuye başladık hakında hayırlısı olsun İnşşlah senin vardır
Gamzekeser İğnede sonradan pozitife dönmüyor canım malesef. 14. Gün negatifse birkaç güne hasta oluyorsun