Esraaa164 Şubat’ta doğum yaptım. Doktorum Esra Nur Tola’ydı. Doğum gece olunca Saadet Ünsal girdi. Odamız güzeldi. 2 refakatçi kaldı, eşimde geliyor akşam gidiyordu. Normalde tek kişi dediler ama karışmadılar. Belki bebek yoğun bakımda olduğu içindir. Personeli ilgili ve güler yüzlü. Oda çok sıcaktı tişört ile durdum. Sabah odaya lohusa şerbeti getirmişlerdi. Sağım makinası getirdiler. Pansuman yapılırken herkesi dışarı çıkarıyorlardı. Sezeryan olmuştum.
Oğlumu da orda sünnet ettirdim. Genel olarak personelinden memnunum. Hasta bakıcısı, temizlikçi ablası, hemşireler vs hepsi ilgili