Mervekara5 Benim şikayetlerim kaşık ağrısı, bel ağrısı, tansiyon düşüklüğü aşırı halsizlik diye devam etmekte 🥹😅
annelinkoo Mervekara5 27+3 :) bende de kasık ağrısı çok oluyo bi de hafif baskı var böyle bir şeyi hiç yaşamamıştım ilkinde
aogoya Mervekara5 tansiyon düşüklüğü olması geriyor ztn hamilelerde normal olması ztn tuhaf bakılıyor Ah o sırt bel pelvis ağrıları gece uyutmuyor 🥹
Sinemtun Mervekara5 tansiyon düşüklüğü bende de var aç bırakma kendini dedi doktor zaten çok yiyorum 😂 arada kramplarim olmasa rahat aslında 😂
Mervekara5 aogoya bana da doktorum kan testi ver bi dedi değerlere bakalım dedi düşüyor diye anlamadım
annelinkoo Mervekara5 aşağıya doğru baskı biraz yorulayım alttan baskı oluyo bu da erken doğum olur mu korkusu yaşatıyo ister istemez 😞
aogoya Mervekara5 Allah Allah bende sürekli evde annemin aletiyle ölçüyordum neden düşük diyip duruyordum 2 doktora gittim tabi düşük olmalı ztn dedi her ikisi İnşallah kötü bişey yoktur içinizi ferah tutun 🥰 bazen hani doktoralar extra gereksiz testler ister ya oda öyle bişeydir inşallah
Sinemtun Mervekara5 bende dedim ara öğün yapacakmisim yarım meyve ile Kilo kilo yiyoruz haberi yok 😂😂
Kubrakck2222 annelinkoo ben de 24+5im ve aynı baskıyı hissediyorum sürekli değil ama uzun süre bir yerde oturursam oluyor sanki altta bi açıklık var bi baskı var gibi, onun dışında olmuyor tabi inşallah kötü bir şey değildir doktoruma soracağım ben de🥲
Yusufvolkan Cok uyumak istiyorum halsizlikte var bel ağrısı mide bulantilari da yani ilk ayımdaki gibi gibiyim canım hiç birsey yemek istemiyorum 😒