Dyg34 şimdi şöyle bişey benim plesanta sorunum yok ama. Bi gece acilde doktor alttan muayne etmem lazım dedi bana bizde eşimle bakıştık birbirimize bugüne kadar herkes beni korkuttu alttan batırma fln doktor da anladı galiba biz rahim ağzına bakıyoruz rahim ağzı ve bebek alakasız yerlerde oluyor korkulacak bir durum değil dedi zaten anlık biş muayne oluyor 30 saniye bile sürmeyecek dedi bende güvendim tamam dedim yattım sedyeye beyaz Bi alet var adını bilmiyorum birde ışık tuttu gerçekten çok ileriye gitmedi ve 20 saniye dahi sürmedi ama kendimi kadarsa uzun süreceğini söyledi bende kasmadım hemencik bitti.
Ama doğum şekline bakmak için bu hafta biraz erken değil mi yani alttan muayne n bir zararı yok evet ama onun yapacağı biraz çatı muayenesi olayına girer