Sla8995 Kızlar selam , ben ultrasonda 4-5 gün önde cıkıyorum son adete göre. Sizce hangisini baz almalıyız ? 🫢🫢😐
Tubatgn Sla8995 Bende en başından beri 5-6 gün önde gidiyorum doktor bana usgyi baz almam gerektiğini söyledi benim erken döllenme oldu hiç değişmedi haftası. Doktor size söyleyene kadar son adeti baz alacaksınız 🤗
Arzuclkk Doktorlar aoyluyorlar zaten benim de ilk usglerime bakarak karar verdiler son adet tarihimi degistirdiler cunku gec dollenme olmus
1aysekaplan Sla8995 ben doktora ben usg ye göre mi dogurcam yoksa adet gününe göre mi dedim adet gününü takip et sen dedi bu makina kapı yapısı vücut yapısından dolayı ileride gözükebilir dedi