Summerwine Aysshenur güzel bir şişe al kendine hep gözünün önünde dursun ☺️yudum yudum içersin.Ya da pipetli bardakta olabilir
story Aysshenur günde 3 lt içmeye gayret ediyorum bazen 2,5’da tıkanıyorum. Ama taktik maktik kesmedi beni uygulamalar mı indirmedim, şişeler mi almadım yok hep unutuyorum içmeyi 🙈 Tek ve en büyük motivasyonum bebeğim için diyorum bi şekilde içiyorum.
Damlasuu Aysshenur Bende de aynı sorun var büyük bardak aldım kendime gözümün önüne koydum yudum yudum içiyorum
Deletedmom_27 Ben bu ay fark ettim ki surahiye su koyup buyuk bardakla ictigimde daha kolay iciyorum Ama sise icinde ic ic bitmiyor Acik bardaktan icmeni tabsiye diyorum buyuk yudumlarla
Aysshenur Şişe aldım olmadı, alarm kurdum, program indirdim. Doktor suyun da az dedi. Napıcam şaşırdım kaldım