Betulcoban Kızlar mrhb cumartesi gunu kan verdiğimde beta 27.95 ti ıdrar testındede cok sılık cıkmıstı dün tekrar kan verdım sımdı sonucu cıkmıs 42.6 sızce nasıl azmı yukselmıs 😢varmı aranzda boyle durum yasayan
1oguzannesi Betulcoban %60 artış beklenir sizinde%52 civarı artmış kan vermeye devam edin ve aynı yerde verin laboratuvar farkı olabiliyor. Bir diğer sonucu da paylaşırsın
Tbsra95 Betulcoban aynı yerde vermeye özen gösterin ben farklı yerlerde verdiğin için böyle bir sonuc aldınız diyr tahmin ediyorum
edanurkocc Betulcoban üzülmeni istemem ama benim de 1 buçuk ay önce aynı bu şekil oldu. Daha sonrasında kimyasal gebelik geçirdim. Çok sağlıklı bir yükselim gibi görünmüyor. Normalde 2 gün arayla yapılan test 2 katına çıkmalı. Doktoruna gitmelisin canım.
Betulcoban arirangg yok canm cumartesı gunj acilde kan vermıstim gece dün sabah saglık ocagında kendı hekimimde verdım
arirangg Betulcoban Canım hem farkı yer olması hem de birinin akşam birinin sabah olması nedeniyle böyle çıkmış olabilir. Aynı yerde ve saatte 2 gün sonra tekrar kan ver mutlaka. İnşallah sağlıklı bir gebeliktir
E_rcimkara Betulcoban Ya ben anlamıyorum Beta hcG aynı yerde aynı saat aralığında verilmelidir diye heryerden yazıyor farklı yerlerde yaptırıp neden değerim düşük çıktı diye herkes üzülüyor lütfen herkes şunu yerde ve şunu saat aralığında yapsın.🌹
Umay255 Betulcoban kuzum yükselmesi gayet iyi iki günde cumartesi vermişsin bide dün mü verdin bugün mü
Mervekara5 Betulcoban yükselmen iyi canım saat farkı oluyor arada canını sıkma 2 gün sonra tekrar aynı yerde ay ı saatte kan ver
Umay255 Betulcoban kuzucum aradan çok geçmemiş ki tam 2 gün bile değil değerin gayet güzel içini ferah tut ve en güzelini düşün bebeğin seninle dilerim Rabbimden kucağına almakta nasip olur eğer kimyasal olsa ben yaşadım 15 öğrendim günde 20 oldu sonra düşürdüm şuan 38 haftalık hamileyim
Betulcoban Umay255 biraz az artmıs dedı canm doktor ıyı konusmadı sanki bos gebelık olabılır dedi kotu dusunmek ıstemıyorum ama cuma tekrar kan ver dedı