Cansufurkan Kızlar postlarimda bilirsiniz beni klomen sonrasında çatlatma iğnesi oldum bugün 7. Gün adetimede 7 gün var asiri derece kasık ve bembeyaz akıntım var beyaz akıntı hiç olmazdı bende çatlamam falan oldu bu neyin akıntısı anlamadm
mrv_elvn_ Cansufurkan akıntı normal bende de olmuştu sonuç pozitif bizde inşallah sizde de öyle olur 🥰
Den1z_21 mrv_elvn_ Cansufurkan selam canm bende oyle oldum adet agrılari vardi saniyodum sanki adet olucam gibiydim ama olmadi hamile oldum insallah sende de oyledir