Kızlar ben araştrma hastanesinin özel bölümüne gidiyorum 2li tarama zamanım geldiği için beni perinatologa yönlendirdi aynı hastNedeki neyse dün gittik, bu arada şu ayrıntıyıda vericem daha önce 2 kaybım var ve 2 sinide doktora gidince öğrendim (başına gelebler malesefki bilir doktor bakmaya başlar bi sessizlik olur sessizlik devam eder ve acı haberi verir….) haliyle bendede travma oldu yatar yatmaz bebek iyi diye duyunca rahatlıyorum gebeliğimn başından beri , neyse yattım suratsız doktor geldi bakmaya başladı hiç ses yok bunda bende korktm iyi mi ?diye sordum bu zannetti ki taramanın sonucunu soruyorum , gözlerini devirdi DAHA YENİ BAKMAYA BAŞLADIM dedi azarlarcasına, bende dedim doktor bey bebek iyi mi sadece onu sormak istedim kayıplarm var derken lafı ağzıma İYİ YAŞIYO diye tıkadı, moralim bozuldu ve 10 dk boyunca baktı hiç bir şey söylemedi sadece hemşiresiyle ıphone telefonlar hakkında sohbet etti bi ara ben bebeğe odaklanmışım bunun ağzından çok kötü dye bişey çktı hemen döndüm baktm , yok sizin bebek değil biz kendi aramızda konusuuoruz demez mi pişkin pişkin çıldırdım. Tek söylediği ense kalınlığı iyi sorun yok ama kan testinde belli olur dedi postaladı. Uzun oldu kusura bkmayın ama kötü bi deneyimdi hiç bişey anlamadm bu 2li testten ,